Avslut

Jaha nu börjar det närma sig slutet om exakt 11 dagar tar jag min examen och går ut skolan. Då titulerar jag mig som medicinsk sekreterare 😄 

Tänk att det gått 2 år redan känns både skönt samtidigt som man tänker vad ska jag göra med min lediga tid nu?! Då man haft fullt upp innan i och för sig är det också skönt att slippa det. Sen är det ju jobb som gäller nu. I alla fall till sista december har jag jobb förhoppningvis längre 😍

Hur har det gått med Livs medicineringen och resten tänker ni? Jo då det har gått jättebra. Nedtrappningen har gått jättebra och nu har hon varit utan den andra medicinen i några veckor utan att det hänt något 😄 💜 

Mötet vi hade med förskolan och skolan gick bra. Det känns lovande men vi får se om hon får någon slags resurs jag hoppas det men har inte hört något om det än i alla fall... håller tummar och tår ✊ 

Annars går Chrille kurs nu för att lära sig TAKK vilket är bra så vi kan börja utöva det mera här hemma. Sedan börjar det närma sig skolavslutning för Elise. Innan dess blir dansuppvisning för Elise och även nycirkus-uppvisning. Ska bli kul och se allt hon lärt sig ❤️😊
Annars är det väl kalvinknatet som är först ut som aktivitet för barnen 😆
Sedan har vi kommit igång lite mer med prematurföreningen för Kalmar jag och mina två kompanjoner. Om jag inte fattat fel eller om det hänt något på vägen ska min ena kompanjon skickat in ansökningen till huvudföreningen så nu väntar vi på bekräftelsen. Sedan kommer det att sättas igång. Spännande 😆👣

Ha det gutt 👐



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0