Vad händer?

Ja både mycket och lite. Under sommaren som varit fick Liv sina anfall åter igen tyvärr. Vi vet dock inte fall det berodde på värmen vi hade eller inte?! Detta för att de började långt efter bär värmen hade pågått länge sen efter test av tillägg av en gammal medicin och sedan tillägg av en ny så slutade anfallen samma tid som det blev svalare ute?! Så jobbigt att inte veta vad som hjälpte, varpå vi fortsätter med det nya medicintillägget och avvaktar. Hon fick gå på nytt EEG som inte visade någon ökad aktivitet snarare åt det andra hållet jämfört med tidigare utförda EEG.  Har fått tid för MR som vi ska göra om två veckor cirka, hoppas och tror att det inte kommer att visa något. 

Talet går det sakta men säkert framåt med. Hon har ju börjat kunna göra sig mer och mer förstådd nu och fått det lättare att leka med andra jämnåriga kamrater. Har också börjat poängtera minst en gång varje vecka att hon vill leka med någon speciell från dagis oftast olika personer varje gång, vilket också är superkul 😊  Så nu får man börja boka in lite fler lekdejter för henne 😍

Tänkte till er som läser denna bloggen, fråga gärna om ni undrar över något eller om ni vill veta om något mera som händer med Liv och hennes liv eller i mitt liv....

Har inget mer att skriva just nu känner jag för idag, skulle säkert kunna skriva en massa mer men jag tänkte att jag ska invakta era svar på det jag skrev då jag vet att jag har några nya läsare men jag förväntar svar även från er som läst min blogg sedan tidigare. 

Kram kram till er alla 💜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0