Fullproppad vecka


Jaha veckan gick väldigt fort då den var fullproppad med saker. Måndag och tisdag gick fort med Lia. Onsdag var det tenta dags och det kändes faktist relativt bra efteråt, kändes som det var rätt frågor som kom. Men vi får väl se om några veckor. Fick tillbaka mitt förra och det gick bra. Sen vart det iväg på kursen igen på efm/kvällen hade ju inte övat så mycket på tecknen vi fick senast men lite hade satt sig iallafall. 

Torsdag var lite lugnare med plugg fm och sen försökte jag hitta ett par nya vinterskor/stövlar till Elise. Fredag var också lite lugnare men eftersom skorna ej passade blev det jakt efter andra och sen plugg på det. 

Lördag var det fulla muggar igen först iväg på ridskolan sen hem käka lite lunch. Därefter åkte Liv och jag iväg och handlade. Under tiden kom en av Elise kompisar (Julii) hit då hon för första gången skulle ha en kompis som sov över. Båda var jätte uppspelta och glada för detta och det gick jättebra. Nästa gång får vi se om det blir Elise tur😊

Söndag var också full med inplanerade saker på morgon/förmiddag vart det iväg en runda till pulkabacken med barnen. Jätte roligt 😄 var det. Därefter hem och Elise kompis åkte hem. Sen lunch och dags för nästa träff som kom från barometern. För dem som känner oss väl kan man kanske misstänka vad dem gjorde här men jag håller det lite hemligt ett tag🤫

Ha en bra vecka allihopa 😍

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0