Jaha så vad har hunnit hända?!

Har sagt till på jobbet att jag ska gå ner i tid. Får se om dem kan fixa i ordning något bra schema till mig eller hur det blir. Vi får se. 

Pratade med Livs läkare i måndags och det bestämdes att jag ska vabba för henne i 2 veckor framöver. Så blir vab en vecka till och ev att det blir förlängt beroende på hur det går för Liv och hennes mediciner.  

Mr hade inte visat någonting mer än en liten cysta men den påverkar henne ingenting. Bestämdes även att hon ska sluta med en av medicinerna som ska ersättas med en annan hon ska testa och se om den funkar. Så det blir nedtrappning av den och sen upptrappning av den nya. 

Liv fick ju även hon vattkoppor som Elise hade för någon vecka sedan, så vi kunde ju inte gå på det riktiga läkarsamtalet som vi skulle på tisdagen så nu får vi vänta på en ny tid. Likaså utvecklings samtalet på dagis ska vi ta denna veckan som kommer istället. Får se vad dem säger om resurs då.

Har även börjat skriva på en vårdbidragsansökan nu och är i princip klarade den. Tog ett tag och skriva. Ska läsa igenom och se om jag missat något innan jag skickar in det. 

Elise var ju även hon sjuk igen i veckan och hade feber i 5 dagar nästan, stackarn. Men nu till veckan blir det dagis iallafall. Hon har ju börjat leka med grann tjejen här hemma. Jättekul! Dock ska ju dem tyvärr flytta snart tråkigt nog. Inte jätte långt bort men dem blir ju inte grannar längre. Tråkigt var himla smidigt när dem bara kan gå över till varandra så...

Här har vi pricken😄


Här är tjejerna när vi plockade vitsippor i torsdags ☺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0