V 39 22/9-28/9

Denna veckan har jag varit på Bvc med Liv och tagit vikt och längd och då. Liv fick smått panik och blev ledsen då vi klädde av henne då hon trodde hon skulle få spruta igen. Så vi skulle ta alla mått med en nypa salt. 

Vikt ca 9,1 kg. Längd ca 79 och huvud samma som innan. Fick besök av Emma, Eddie och Wilton i tisdags innan jag skulle till jobbet. Dem lekte allihopa och hade roligt. Sen var morfar barnvakt ett tag innan Chrille kom hem.

 Själv har jag börjat få ont i halsen. Barnen har kanske smittat mig?!  På lördagen åkte vi en runda till Färjestaden och köpstan. Dem hade lite olika barnaktiviteter där. Elise åkte karuseller och red häst. Stackars Liv verkade också jättegärna vilja åka men det vågar jag inte riktigt än att hon gör själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0