V 42

Denna veckan har det varit fullt upp på jobbet. På onsdagen fick Liv sina sprutor och jag fick vår vagn såld. Med sprutorna gick det sådär. Hon vägrade och sitta på vågen då hon vet vad som är på väg att hända. Så jag fick väga henne med mig. Vägde ungefär 9,4 kg. 

Elise fick feber på kvällen så det blev att vabba torsdagen. Sen var jag på föräldramöte på kvällen för Liv. På fredagen jobbade jag och Chrille vabbade istället. Elise hade ju feber på torsdag kvällen igen. Elise var fortfarande hängig fredag och lördagen. På söndagen tog vi det lugnt och åkte iväg och handlade en runda. Barnen får gå till dagis imon, får se hur det går då det inte känns helt hundra än med Elise. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0