V 41 6/10-12/10

Jaha då har en ny vecka gått med nya möjligheter :). Dagis, jobb och allt annat flyter på. Fullt upp på jobbet då vi börjat bygga om i butiken och greja med lite extra saker. Jobbade extra i tisdags. 

Fullt upp på onsdagen med fast jag var ledig. Först iväg och klippa mig. Sen hem lite pluggande, laga mat och iväg igen för info om andra kursen jag ska läsa samtidigt som personaladministration. Företafsekonomi 1 ska jag ju också läsa. 

På torsdag kväll/natt var jag dålig i magen så det vart att bli hemma på fredagen och ta det lugnt. Magen blev bättre under dagen. Skönt :). På lördagen vart det iväg till farmor Mia och Dan och träffa alla, Heléne, Carina, Rikard och Elvira. Var jättelänge sen jag såg henne, sötfisen :). Idag blev det en  lugn dag hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0