V 40 29/9-5/10

Jaha denna veckan har man varit förkyld och go. Huvudvärk och hes. I onsdags var jag inne på Kunskapsnavet och bokade in mig på två nya kurser. En på komvux här i Kalmar och en på nti. Personaladministration och företagsekonomi 1. Får se hur det går att läsa två kurser samtidigt. 

På fredagen var jag ledig då Chrille skulle iväg på kvällen då jag egentligen skulle jobbat. Så jag och barnen åkte till algutsrum marknad med morfar och mormor. Det tyckte dem var roligt. Elise åkte karusell och sen fick dem vars en ballong. 

Idag (söndag) har Elise varit hos Alma och lekt ett tag. Dem hade haft det jätteroligt. På eftermiddagen kom morfar, mormor och moster Jenny på besök. Då Jenny gärna ville träffa barnen då hon inte gjort det på ett tag :).  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0