Torsdag-lördag 29/5-31/5

Idag åkte jag och handlade på fm med Elise sen fixade jag lite inne. Medan Chrille var ute och la sten och Elise lekte ute. Liv och jag, gick ut en runda senare. 

Innan maten bakade Elise och jag en kladdkaka med banan i då dem började bli dåliga här hemma. Den blev jättegod, lite annorlunda med banansmaken men ändå helt ok :). 

Elise och Liv var trötta ikväll. Elise för att hon varit ute så mycket och Liv för att inte velat sova så mycket under dagen. Ikväll har jag lagt ut lite annonser på fb, får se om någon nappar annars blir det Tradera sen. 

Fredag

Idag åkte vi iväg till Hansa city och handlade lite som behövdes här hemma. Blev nya skor och strumpor till Chrille, nya strumpor till Elise, en ny pool med överdrag och nytt strandleksaks set till flickorna och smink till mig. Sen åkte vi hem och Chrille tvättade bilen och Elise sin cykel. På efm sen tog vi det bara lugnt. 

Lördag

Idag åkte jag iväg och handlade på fm. Fick besök sen av farmor Mia, faster Heléne och faster Carina. Vi fikade och lekte lite. Sen åkte dem och Chrille och Elise iväg och fixade lite saker. 

Idag sa Liv både mamma och pappa riktigt för första gången :). Idag har hon även lärt sig gå en bit genom att hålla i ens händer och ibland bara ena handen. Men hon är inte riktigt så förtjust i det än men det lär hon tycka om snart :). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0