Måndag-onsdag 26/5-28/5

Idag har jag blivit mega snorig annars har Liv blivit bättre iallafall. Härligt väder idag så då passade jag på och cykla och hämta Elise på dagis. Liv blir alltid lika superglad när hon får se barnen leka på Elise dagis. Hon vill lika med allihopa känns det som. Hon kommer älska att börja dagis sen :). 

Ikväll har Liv varit jobbig, hon har ju kommit ur hennes sovrutiner så det måste vi försöka fixa tillrätta imon. 

Tisdag

Idag har det varit lite pluggande, tvättande och disk på det. Är ju tråkigt, blåsigt, dåligt väder ute. Får hoppas det blir bättre imon när Elise ska iväg och springa på dagis. Men tyvärr bådar det inte gott enligt väderprognosen. 

Idag är det bättre med min förkylning. Jag har även fått lite bättre koll på Livs sovrutin men fick räkna med lite jobbigt gnäll på det. Men det är säkert borta imon då hon kommit in i det igen. Liv övar och övar på sitt gående men inga fler framgångar än.

Onsdag

Ja då vart det ju tyvärr blåsigt idag igen. Men Elise hade haft roligt iallafall på dagisets lilla utflykt. Blev ju lite bättre väder längre fram på dagen. Igår sa hon att hon skulle ha nr 3 på hennes nummerlapp men det stämde inte riktigt utan det var nr 9 :). Hon var väldigt stolt över den och sin medalj hon hade fått :). 

Annars har det varit lugnt hemma med lite pluggande och lite lek. Har ju snart läst klart affärsjuridiken. Undra vad jag ska läsa här näst men jag tror jag vet vad det blir men vi får se. Undra vad vi ska hitta på imon? Hade ju totalt missat i början på veckan, att det är röd dag imon :). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0