Torsdag 6/3

Idag var det besök hos tandläkaren, för min del. Det gick snabbt och enkelt. Liv och jag åkte och handlade efter och sen skulle vi till Bvc för och träffa läkaren där med även fast vi träffade på sjukhuset igår. 

Vi hade tid över innan Bvc besöket så jag kollade läget på öppna förskolan. Det var ingen där men efter en stund kom en annan mamma med hennes flicka. Dem hann och leka lite grann innan vi skulle träffa läkaren. 

Läkaren tittade inte så mycket på Liv bara lite mer allmänt eftersom hon blev kollad igår. Vi tog en vikt med för skojs skull och då hade hon gått upp till 7445 gr (65gr) på två dagar. Jättebra! :)

Efteråt skulle Liv äta lite yoghurt och då hade det kommit lite fler barn till öppna förskolan. Under tiden vi satt där var det dags för sångstund. Jag tänkte att om vi hinner kanske man ska våga sig på att vara med. 

Vi hann vara med och Liv tyckte det var jättekul, stannade ett tag efter med :). Får se om man vågar sig att vara med snart igen pga infektionsriskerna och så?! Man vet ju inte riktigt om förkylningsperioden är över än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0