Tisdag 4/3

Idag gick vi till dagis och vi lyckades att komma i tid :). Tyvärr kan jag inte gå någon mer dag till dagis denna veckan, men det får vi försöka med fler gånger nästa vecka. 

Var på bvc med Liv idag för 1-års vaccination och vanlig koll. Hon hade gått upp till 7380 gr (ca 300 gr på 2 veckor) Jättebra! Längden hade hon vuxit till 70 cm och huvudet till 41,8 cm. 

Hon fick vaccinationen och det gick bra. Frågade om hon hade något tips och ge mig angående vatten drickandet och hon hade samma tips som dem andra jag frågat. Det är att testa och ge ur en öppen mugg. 

Testade lite här hemma och det gick inget vidare. Men men tids nog så funkar det, antingen att hon tar ur flaska eller annat. Har pratat med andra som jag haft samma problem och det försvann så småningom. 

Liv fick ont i benen framåt kvällen efter sprutorna och kunde inte krypa stackarn :( som hon ville. Hon blev även lite hängig med men det är sånt man får räkna med.

Imon är det dags för sjukhusbesök och både träffa sköterskan, hjärtläkaren och hennes vanliga läkare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0