Tisdag-onsdag 11/3-12/3

Idag har vi tagit både en promenad på morgonen och på eftermiddag och lämnat och hämtat Elise på dagis. Är ju så himla fint väder! :) synd bara att det ev försvinner nästa vecka, usch vill inte ha snö och kallt igen. 

Idag har jag fixat klart med Elise presenter. Har även ringt och lagt undan kläder till Elise som jag ska hämta på torsdag. Glömde ju sist jag var inne och handlade presenter att köpa någon fin klänning eller kjol till Elise som hon kunde ha på sitt kalas. 

Idag när Elise kom hem bakade vi en kaka igen, för att ersätta den vi bakade igår som blev misslyckad. Den vi bakade idag blev jättegod ;). 

Idag var det väldigt nära att Liv satte sig upp själv igen. Man vill så gärna hjälpa henne och sen blir man så frustrerad när man ser hur nära hon är men man får hålla sig i skinnet ett tag till. 

Onsdag 

Idag på morgonen åkte Liv och jag och handlade efter lämnat Elise på dagis. På morgonen fick jag även reda på att Therese och Oliver från prematurgruppen inte kunde träffas imon och strax därefter fick jag ett mess av Emma att hon undrade om vi kunde ses. Vilken slump liksom för då var jag ju fri till och träffa henne :). 

Idag har jag även hittat en cykelvagn vi ska köpa. Blev så sugen häromdagen att få cykla med barnen till dagis. Det är ju bara det där med cykelhjälm. Har letat som en galning idag efter små hjälmar och det minsta jag hittat är från 44cm och Livs huvud är ca 42 cm. Hittade på babyproffsen så ska in och prova imon tänkte jag innan vi bestämmer oss om cykelvagnen. 

Funderar på och byta bilstol med till Liv men måste köpa bilstolsfästen imon, till den andra bilstolen. Promenerade till dagis på eftermiddagen och hämtade Elise. 

Elise har frågat om Alicia idag stackarn :(. Hon saknar sin bästa kompis sen hon bytt dagis, förra veckan. Men förhoppningsvis blir det bättre med tiden :). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0