Onsdag-torsdag 26/3-27/3

Idag var Liv och jag själva på öppna förskolan. Liv tyckte det var roligt och få leka lite i fred med andra barn. Får se om vi kan börja gå dit lite oftare nu :). Liv älskar det, så livlig som hon är. 

Upptäckte idag att det är två tänder på g och inte bara den ena som fortfarande är på gång. Utan det är en på varje sida av de två tänderna uppe. Får se när dem behagar att visa sig. 

Liv har nu nött hål på två par byxor pga att hon kasar med knäna när hon kryper. Ytterligare två par byxor är på väg att gå sönder. Därav behöver hon nya byxor som jag tänkte kolla på, på loppisen i Ljungbyholm på lördag. 

Ska även titta efter mockasiner till henne och skor till Elise. Får se om jag hittar det och något mer kanske?!

Torsdag 

Idag har det inte alls varit Livs dag. Hon har spytt mycket. Misstänker att det är influensan men inte helt hundra då hon kan spy lätt i vanliga fall med och vid förkylning. 

Har inte märkts något på Elise men jag har väl kännt mig lite konstig i magen men det kanske är inbillning bara. Däremot kom Chrille hem och kände sig konstig och febrig, vilket senare ikväll resulterade i influensan. 

Liv verkade bättre framåt kvällen men vi får se hur natten och imon blir. Får hoppas att både Elise och jag slipper ifrån det, peppar peppar. 

Tyvärr blir det ju dock inget Leos lekland för Elise iallafall inte nu på lördag. Om inte det blir av alls får vi försöka nästa helg istället. Jag hoppas iallafall att jag kan komma iväg till loppisen på lördag. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0