Lördag 1/3

Idag har Elise och jag varit iväg och shoppat en massa. Det har blivit lite saker Chrille skulle ha, presenter till Liv och Elise och sen ett byte av en present och handling av mat. Livs presenter hade vi inte köpt någon förän nu för jag har inte kommit iväg förän till och göra det. 

Liv var hemma under tiden med Chrille som skulle byta lite skåp i köket. Elise klarade sig bra med kisseriet när vi var iväg även att hon i och för sig hade blöja på sig. Det var inte förän vi nästan hade handlat klart hon sa att hon var kissinödig, jag sa att det inte gjorde något då hon hade blöja. Får se om man vågar testa fritt ute igen nästa gång, om hon vågar gå på vanlig toalett?! 

Hemma sen satte vi upp tavlor vi fått till Livs rum. Kom på det efteråt när vi var klara att vi missat några men får ta dem en annan dag. Fick upp hennes minnesskåp på väggen med som jag får inreda imon. 


Medan vi höll på med detta satte jag Liv vid ett tillfälle i sängen. I nästa sekund vi tittade till henne hade hon ställt sig på knä i sängen med hjälp av spjälorna så det blev till och sänka sängen nu ikväll så inget händer. Hon har ju börjat dra sig uppåt i mitt knä innan men inte så mycket mer än det, men det blir mer och mer. Men först av allt måste hon lära sig sätta sig själv upp. 

Skulle testa att ha Elise blöjfri inatt men det sket sig ganska snabbt då jag glömde fråga innan hon la sig om hon skulle gå på pottan varav hon här för inte så lång stund sen kom upp och olyckan hade skett. Får se om vi testar imon igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0