Fredag-lördag 28/3-29/3

Idag var chrille hemma eftersom han mådde dåligt igår. Så idag blev det en lugn dag hemma. Jag gick ut en runda med barnen iallafall så Elise fick springa sv sig lite på lekplatsen vid kolboda baden. 

Liv har spytt även idag men lite mindre. Elise och jag är friska än iallafall :). På eftermiddagen gick jag och Elise ut och grävde upp lite gamla blommor som vi skulle rensa bort. Där vi sedan ska plantera nya till våren/sommaren. Elise tyckte det var roligt att få gräva lite ;).




Lördag

Idag åkte Elise och jag iväg till loppisen i Ljungbyholm och tittade. Hittade byxor till Liv och en munkjacka men tyvärr inga mockasiner som passade henne. Till Elise hittade jag inte några gympaskor heller men vi köpte ett leksakståg som hon tyckte om. 

Idag har det varit härligt väder ute och Chrille fixade upp markisen vi fått hem igår. Den blev jättebra utanför köket så nu slipper vi ha solen i ögonen när vi äter :). Vi satt i sandlådan så länge, första gången för Liv och hon var jätte exalterad av allt nytt spännande. 

Liv har även spytt lite idag när hon fått bitar i maten. Börjar misstänka att det är ev är något annat tex förkylning på g kanske för influensan borde vara över nu. Får se hur det är imon. 

Hon har börjat gå lite mer längs med möbler nu och försöker flytta sig mellan två möbler, alltså om hon får tag på den andra möbeln med handen. 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0