Måndag-onsdag 16/6-18/6

Idag åkte jag och Liv iväg och badade efter ha lämnat Elise på dagis. Vi åkte till Nybro för och bada i varmvatten bassängen på linneahemmet med dem från prematur gruppen. Det var härligt och trevligt att träffas. Tyvärr kunde inte Liza och Hugo komma, dem var sjuka. Men Maria och Lucas, Therese och Oliver och jag och Liv hade det mysigt ändå. 

Efteråt tog vi en fika och barnen åt lite på matstället där. Vi bestämde att vi ev skulle ses hemma hos oss i sommar och grilla lite allihopa. Vi får se eller ute någon annan stans. 

Sen vart det hem för och äta lite. Gjorde klart den sista uppgiften i affärsjuridiken idag. Ska bli kul och se resultatet sen. Är bara betygsamtalet kvar därefter. Annars har det varit regnigt och tråkigt väder idag. 

Elise får börja köra med blöjor inatt igen och köra på med det om nätterna ett tag framöver då det har varit en del olyckor nu. Får se om det hjälper och gå tillbaka lite och sen testa igen. Livs förkylning har äntligen börjat försvinna förhoppningsvis, peppar peppar.

Tisdag

Idag har jag börjat plugga praktisk marknadsföring. Liv har varit väldigt gnällig idag, vet inte riktigt varför? Kanske växer för hon verkar vara extra hungrig? 

Idag fick Elise med sig en solros hem som hon planterat på dagis. Så den ska vi plantera om och hoppas att den växer sig stor här hemma :).

Onsdag

Idag har jag pluggat lite och rensat lite gräs i häcken. Idag har lLiv varit på bättre humör, skönt :). 

Idag har det varit fint väder och Elise hade plockat massa blommor på dagis. Dessa ska dem ha imon när dem ska smycka midsommarstången på dagis. Det ser Elise fram emot och att få dansa runt den och därefter få glass och jordgubbar :). Hoppas bara att det blir bra väder. 

Tror att Liv snart kommer att släppa taget och gå. Känner det på mig då hon försöker och övar hela tiden :). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0