Måndag-onsdag 23/6-25/6

Idag var det annorlunda på dagis då dem hade slagit ihop alla avdelningar nu över sommaren. Först var Elise lite avvaktande men det löste sig snabbt alltid kul med större barn och kunna studera dem i allt de gör :).  

Liv och jag har handlat och varit hos tandläkaren. Hon bekräftade som vi misstänkte att kindtänderna är på g. Har pluggat och lekt lite med Liv här hemma. Blev bad ikväll för båda som Liv älskar :). 

Idag ställde sig Liv upp helt själv från huk. Lite svajigt var det men hon gjorde det. Får se när hon försöker sig på det nästa gång och hur det går då. 

Tisdag 

Iidag gick det bättre och lämna Elise på dagis för idag var Alma där :). Hon ville inte åka hem idag när jag hämtade henne :). Själv har jag pluggat lite och Liv har lekt rövare på Elise rum. Hennes förkylning verkar vara helt borta nu, skönt :). 

I eftermiddag när jag stod och lagade mat började Liv att ta flera steg på  en gång när hon lekte med Elise. Jag lockade henne med något roligt och då tog hon flera steg igen :). När Chrille kom hem visade jag vad hon hade lärt sig. 

Han tyckte vi skulle filma det så jag lockade och han filmade och då gick hon ännu längre än innan :). Snart går hon säkert helt och hållet själv, vi får se men känns inte som om det kommer dröja länge.  

Onsdag

Idag begav Liv och jag, oss till stan för och träffa Emma :). Vi shoppade, fikade och snackade skit :). Dock blev det bara ett par byxor till mig medan Emma köpte lite mer saker. Elise hade haft det toppen på dagis, särskilt när hon fick gå lite längre idag :). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0