Tisdag 21/1

Idag fick jag äntligen tag på prästen som ska döpa Liv. Tyvärr behövde han en dator för och kunna se om när han kunde och vilken tid och så. 

Han sa att han skulle ringa tillbaka 11.30 för då satt han vid en dator. Men han ringde aldrig vid den tiden. Ringde själv tillbaka ca 12.30 och då sa han att datorn kraschat. 

Han skulle komma åt en dator runt 17 och skulle ringa tillbaka då. Han ringde aldrig så jag ska ringa han imon och se varför han inte ringde. 

Börjar bli lite trött på det här nu när jag försökt och nå han sen i november. Om jag inte får tag på han ska jag ringa pastorsexpeditionen imon och klaga. 

Jo fick ett roligt och intressant samtal idag som var väntat kan man säga. Säger inte så mycket mer än att ni som läser detta får hålla lite utkik. He he :).  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0