Lördag 4/1

Idag tänkte vi att vi skulle åkt iväg och köpt lite blommor men så blev det tyvärr inte. Vi bestämde att vi skulle förbi Jysk innan för att använda presentkorten vi fick till Liv och Elise i julklapp. 

Vi hittade en matta och ett lakanset som vi köpte. Därefter åkte vi för att äta lite innan vi skulle vidare. Det hela slutade med att Elise kissade igenom blöjan medan vi åt och jag hade inte med mig något ombyte då jag tänkte att med blöja händer det inget. 

Men tji fick jag då hon antagligen hållt sig innan då hon hade trosor på sig och då när hon har blöja släpper hon på allt. Vilket säkert var mycket då det vällde över. Hon hade ju bara haft den på sig knappt 1-2 h. 

Det var bara att åka hem och ta blommorna en annan dag. Men men vad har man lärt dig av detta, jo ha alltid extrakläder med dig till Elise också. 

Hemma blev det lite lek och sen middag. Målade Elise naglar idag med hennes nya nagellack hon fick i julklapp. Det tyckte hon om och att det blev fint med. 

Jo, gav Liv ingen lactolos idag. Får se hur det går med magen men inga tecken idag på att hon har blivit hård igen, får se imon om det påverkar något. Men hon har inte varit lös i magen idag iallafall.

Chrille bar upp julsakerns på vinden idag så då passade jag på att gå upp där med. Jag skulle titta lite vad jag hade där uppe. 

Hittade en låda med böcker som skulle passa Elise nu så dem tog jag ner. Böckerna blev Elise jätte glad över. Det visade sig att lådan innehöll album med bokmärken också. 

Jag trodde jag hade slängt dem men tydligen inte. Vet inte riktigt vad jag ska göra med dem?!. Är det någon som har ett förslag? 

Elise är ju för liten för att pilla med dem själv. Kanske ska göra kollage med hjälp av henne eller något. Ah jag vet inte får se vad det blir med dem. Elise ville ju förstås titta i albumen också :).

Kommentarer
Postat av: Emma Mamma till Eddie & Wilton

Eddie fyller som sagt 5 i år men jag har fortfarande ett par kalsonger i väskan :0) Och är det längre besök får även byxor följa med man vet aldrig när olyckan är framme :0)

2014-01-05 @ 21:51:30
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0