Fredag 31/1

Idag har morfar varit här hemma och busat med flickorna. Passade även Elise då Liv och jag skulle till sjukhuset för att röntga hennes höfter. 

Röntgen gick bra, vi slapp och ta om bilder. Nu är det bara och vänta på svaren men det kommer att vara okej, det vet jag redan nu.

Därefter åkte jag iväg för att hämta en ståbräda jag köpt till Livs vagn så Elise kan åka med. Får se om hon vill stå på den, hoppas det iallafall. Åkte och hämtade ramar med som vi beställt till våra förstoringar här hemma så vi kan få upp dem på väggen äntligen. 

När vi åkte iväg idag så började ju snöovädret och komma och ökade successivt. När vi kom hem snöade det som mest och då var det skönt att mötas av morfar och Elise som höll på och skotta gången hemma. Då slapp ju jag fixa det.  

Elise hade åkt lite pulka ute runt huset. Dem hade varit på väg till pulka backen men det blåste för mycket så dem vände. 

Idag har Liv varit uppe i kryppositition två ggr ungefär och inte länge alls knappt 1 sekund. Men det blir säkert mer snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0