Tisdag 11/2

Idag var Chrille hemma från jobbet igen då förkylningen inte blivit bättre än. Han är snuvig och lätt febrig. Jag själv har jobbig hosta. Har fixat med två framtida presenter här hemma och tagit det lugnt mest annars. 

Elise var glad över att få gå till dagis idag och ville absolut inte följa med hem, fick bära henne därifrån. Har fått mera respons om reportaget i tidningen idag, alla tyckte det var bra och fina bilder :). Liv kämpar fortfarande på med förkylningen. 

Idag har jag ringt chefen på jobbet då jag vill börja jobba två dagar i veckan. Dessa två dagar ska Chrille vara föräldraledig istället. Men detta kommer inte och ske förän minst två månader då det är den tiden man får vänta på att arbetsgivaren ska kunna fixa ett schema. 

Sen ska jag förhoppningsvis gå över till vanlig jobbtid efter sommaren då Liv ev börjat på dagis. Sen blir det ju lite semester med därimellan. Har även ringt och bokat en ny tid till sjukgymnasten för Liv. Även om hon helt klart kommer att bli godkänd. Ska dit den 24:e. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0