Lördag 8/2

Idag visade sig överraskningen som jag hemlighetshållit. Att vi blev intervjuade av barometern då dem ville göra en artikel om Liv i och med att hon föddes på just alls hjärtans dag och så tidigt. 

Om ni vill läsa artikeln meddela mig så kan jag skicka den via mejl. Annars lägger jag ut bilderna här iallafall. Om det är någon som vill ha tidningen och känner mig meddela mig, har några på lager nämligen. 

Annars idag har vi varit ute och gått en runda. Liv jag spytt idag igen men har fått behålla lite mat iallafall. Allt pga den dumma jobbiga hostans fel hoppas den går över fort. Får väl se vad förkylningen har gjort med viktuppgången på måndag när vi ska till Bvc. 

Elise är mycket bättre idag och äter som innan igen. Själva har vi städat ut lite bland gamla blomkrukor och grejer idag. Känns som vi har hunnit rensa mycket här hemma under denna föräldraledigheten. Men det blir väl lätt så när man går här hemma och är rastlös i och med att man inte kan göra så mycket denna tiden på året pga infektionsrisken för Liv. 






Kommentarer
Postat av: Therese

Jag skulle gärna vilja läsa artikeln :)

Svar: Okej kan skicka den till dig :)
Jill Lundin

2014-02-17 @ 04:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0