Fredag 21/2

Stort grattis till farmor Mia som fyller år idag! 

Idag har vi varit hemma och varit ute en liten stund i trädgården och suttit i sandlådan. Inne har Liv kravlat runt en massa och det går fortare och fortare. 

Hon börjar ju och ta utav Elise leksaker och det tycker hon inte om men hon måste lära sig och dela med sig. För ju mer aktiv Liv blir desto mer kommer hon vilja leka med Elise saker. Vi har städat toaletterna idag med, Elise och jag. 

Ikväll var vi hos farmor och firade henne. Åt lite hamburgare och tårta efter det. Elise gav farmor ett kollage hon hade gjort till henne idag. 

Föresten har jag glömt och berätta att chefen från jobbet ringde och sa att det tyvärr inte gick och fixa så jag fick jobba som jag ville. Så det blir att gå hemma helt till Lill fisen börjar dagis sen ev efter sommaren.

Men förhoppningsvis kommer allt gå mycket snabbare snart när våren kommer och vi är förbi mars och alla jobbiga sjukmånader. För då kan jag hitta på mer saker med tjejerna och komma ut lite mera bland annat folk utan att riskera att Liv blir sjuk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0