V.35 25/8-31/8

Jag har bestämt mig för och börja veckoblogga istället för dag för dag nu när jag börjat jobba och hinner inte lika mycket. Dagis funkar okej, skönt har inte varit några problem. Liv sov dock inte så länge på måndagen på dagis men det gick bra ändå med nattningen på kvällen. Det var ju Chrille som nattade med så det var skönt att det gick okej. 

I tisdags var morfar barnvakt ett tag till Chrille kom hem då jag jobbade sent den dagen. Det gick bra, dock hade jag svårt för och somna på kvällen sen. I onsdags var jag ledig och tog det lugnt och fixade med lite här hemma. I torsdags vaknade Liv och var hes så då var det bara och börja med inhalationerna igen. Sen fick dem även ge på dagis och det gick bra. 

En utvärdering på veckan är att det flyter på bra allt, skönt. Hoppas det fortsätter lika dant nästa vecka.  Elise har haft roligt på dagis trots att Alma varit sjuk och lekt med andra barn. Med Livs mat har det också gått jättebra och hennes inhalationer. I helgen lät Liv lite bättre och inte så pipig längre. Annars har vi inte gjort så mycket. Har ju varit tråkigt väder med, med regn och rusk :(. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0