Lördag-måndag 21/9-23/9

 
Lördag-måndag
 
Lördagen var det fullt upp från start. Frukost för alla, finkläder på och iväg till fotografering. Fotograferingen gick jättebra. Snabbt och enkelt, så som det ska vara när man gör något med barn som dem tycker är tråkigt. Hoppas det blev några fina bilder men det får se om en vecka cirka.
 
När vi kom hem var det dags att göra färdigt tårtorna. Elise hjälpte till så gott hon kunde. Var ju kul och få smaka alla ingredienserna. Sen vid klockan fyra var det kalas. Vi fick jättefina presenter och det var härligt och träffa allihopa. Elise var lite blyg i början men efter ett tag släppte det, som alltid. Då är det snarare tvärtom att hon inte vill att dem ska åka, när det var dags för det. 
 
Söndagen tog chrille upp båten  med hjälp av Dan och farmor Mia hjälpte mig och passa Elise lite medans. Annars tog vi det lugnt. Väntade  på att Liv skulle bajsa då det gått två dygn nu, men hon visade inga tecken på att behöva och vilja det än. 
 
Idag bajsade Liv till slut på morgonen självmant. Då behöver jag inte oroa mig över det längre och det såg bra ut med. Idag har vi varit iväg och handlat och ringt lite viktiga samtal. Sjukgymnasten ringde på eftermiddagen och frågade om vi kunde komma redan imon och det kunde vi. Idag har Liv vänt sig från mage till rygg, vet inte om det var slumpen eller om hon gjorde det själv då jag precis hade lagt henne på mage då det hände. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0