Tisdag

Idag var det dagisdags igen för Elise. Sen hem igen för att mata Liv innan vi skulle åka för att hämta förstoringarna av korten på oss. 

Typiskt nog så spydde Liv givetvis på overallen innan vi skulle åka. Som tur var, var det inte så jättemycket så det gick och torka bort det mesta, men den får vi lägga i tvätten vid ett bra tillfälle. 

Åkte och hämtade korten och dem blev jättebra. Nu är nästa sak bara att köpa ramar till våra kort och dela ut alla andras bilder dem beställt. 

Var även iväg och köpte magdroppar till Liv igen. Dem hade ju tagit slut hemma sist vi var på sjukhuset och då frågade jag vad dem trodde om dem. Om jag skulle köpa nya eller se om det blir något negativt av de om vi slutar ge Liv dem. Sjuksköterskan tyckte att vi skulle testa utan. 

Igår kväll tog det lång tid innan Liv kom till ro och jag fick vagga och slå lite på rumpan, som hon hade lite magknip. Därav sa vi att vi köper dem igen och ser om det hjälper. 

Köpte en mugg till Liv med, med handtag. För och se om hon hellre ville ha den än vanliga flaskan, får testa imon. 

Idag har Liv haft en spy dag då jag matat och fått mata igen pga hennes hosta och slem i halsen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0