Forts. Söndag 5/5

 
Kl 21.00
 
Hon tuttade vid 9 igen och fick i sig en del. Vägde henne på den nya vågen dem tagit in nu och den visade att hon inte gått upp något vilket vi tyckte var konstigt.
 
 Jag började mata henne i sonden och efter 32 ml tyckte jag att hon började verka mätt. Vi vägde henne och då visade vågen helt plötsligt 40 +. Vi la tillbaka henne igen och då höll hon på och hulka och nästan kräkas så då stoppade vi matningen. Man undrar ju då hur mycket hon fått i sig egentligen?!
 
Därefter åkte jag hem och umgicks med Elise och Chrille. Vi gick ut en runda i det fina härliga vädret till lekplatsen vid kolbodabaden. Där fick Elise leka av sig lite.
 
Jag åkte tillbaka till 18 målet och då var Liv vaken och hungrig. Tuttade på bra, men vågen visade bara 10+ vr säkert mera än så. Matade 45 i sonden och hon verkade inte direkt mätt efter det heller?! Man börjar snart undra var all mat tar vägen, får se imon om hon har gått upp tillräckligt?!  Jag tror det iallafall.
 
Klädde på henne kläder när jag kom tillbaka då vi tog bort värmemadrassen. Hon blev så söt med kläder på sig :)!
 
Nästa gång åt hon inte förän 21.30 när hon egentligen skulle ätit 21, så då var hon nog lite mättare än vanligt.  Det blev bara mat i sonden då, då hon sov gott. Hon ammade igen sen vid 3 och fick i sig 20 ml från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0