29/5 onsdag

 
Dagens vikt 3305 gr
 
Inte hänt så mycket idag. Var en runda på stan och tog en fika med Emma på förmiddagen. Annars försöker jag bara att få dagen att gå så det snart är fredag. 
 
Har funderat lite på när vi kan tänkas få åka hem om resultatet är bra på fredag. Kan tänka mig att det blir ev i slutet på nästa vecka eller i början på veckan därefter, man kan ju alltid hoppas iallafall. 
 
Det är som jag tänkt om den där cpap maskinen man kan ha hemma, känns lite onödigt om hon nu inte ska ha den över en mycket längre period. Men det tror jag inte det blir vad jag känner på mig.

Kommentarer
Postat av: ♥ Emmie - gravid i vecka 38

Hon är verkligen helt fantastisk er lilla tjej! Tänk vilken resa hon har gjort, helt otroligt.

Hoppas att ni snart får komma hem! ♥

2013-05-29 @ 22:49:53
URL: http://emmieliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0