17/5-19/5 fredag-söndag

 
Fredagens vikt 2920gr
 
Lördagens vikt 2960gr
 
Söndagens vikt 3020gr
 
Dagarna som har gått har det inte hänt så jättemycket. Sov hemma torsdag och fredag natt och sen sov vi här, natten som var. Gick inte så bra, då Elise inte ville sova. Blir inga fler gånger här utan då får jag sova hemma i så fall.
 
I fredags sattes nytt syrgasbehov rekord, var nere på 25% och nu ikväll slogs det igen till 24%. Idag togs det nya prover igen och koldioxiden hade sänkts igen till 9 någonting och surheten i kroppen var borta. 
 
Det var bra och vi får se vad läkaren säger om det imon men det lär nog bli mer ur cpapen tid nu. Blodvärdet var ungefär lika högt men medicinen har inte gett så stor inverkan än så vi får se vad det visar på torsdag. 
 
Har mer och mer funderat på det här kring amning och pumpning, om jag sk sluta eller inte. Finns så många fördelar och nackdelar med och fortsätta eller inte fortsätta. Men har tänkt att jag ändå ska försöka kämpa på ett tag till. Så tiden får väl utvisa vad jag beslutar mig för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0