29/3 fredag

Igår när jag skulle sitta ute på eftermiddagen 28/3 fick jag inte det då Barbara skulle ändra inställningarna. Hon tog bort triggningarna först när jag var där och studerade henne ca en timme efter det. 
 
Sen  sänkte hon puffarna från 20 till 10 och Liv tog det jättebra. Hon skulle ha 10 puffar ett par dagar för att se så hon fick ur sig rätt koldioxid mängd.
 
Idag satt Chrille ute med Liv på morgonen. Själv tänkte jag att jag skulle sitta efter lunch. På morgonen berättade dem att dem hade tagit koldioxid mätning efter ändringarna och det såg bra ut. Vi frågade när dem tänkte göra nästa ändring och det visste dem inte då dem inte hade rondat än. 
 
Innan jag gick ner där efter lunch så ringde jag ner och frågade om det var bestämt någon ändring än men det visste dem inte. Jag gick upp dit iallafall. När jag kom upp stod Barbara vid Liv och då hade hon tagit bort puffarna helt och det hade gått bra hittills. Barbara sa att det var okej att sitta känguru och det var extra bra nu får då skulle hon må ännu bättre då hon gör det när hon ligger hos oss. Så då satt jag med henne. 
 
När jag kom "hem" och berättade vad dem hade gjort och att hon klarade det bra blev Chrille jätteglad. Nu får vi hoppas att det bara håller i sig.
 
Idag bytte dem kuvösen med till en värmesäng då hon håller värmen så bra nu så hon inte behöver kuvösen längre. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0