25/3-26/3

Igår satt Chrille ute med Liv på förmiddagen och dem hade haft det jättemysigt och lugnt. Hade kunnat sänka syrgasen till 31% ett tag. Jag, Carina och Elise gick till en lekplats som låg vid trädgårdscenter som det heter har jag för mig. Nästan liknande skälby i Kalmar fast lite mindre. Där fick Elise leka av sig lite med andra barn. Det tyckte hon var roligt. Sen på eftermiddagen var det min tur och sitta ute lite med Liv. 
 
Idag hade vi läkarsamtal igen. Barbara berättade att det såg bra ut och att dem i slutet på veckan antingen ska testa med vanlig cpap (att hon andas helt själv med hjälp av syrgas) eller försöka trappa ner på puffarna och se om hon klarar det. Det blir spännande och se. Idag ska dem påskpyssla här i huset och det ska vi alla fyra vara med på. Därefter bjuds det på påskmat också. Just är Carina och Chrille uppe hos Liv och Chrille sitter ute med henne. Själva, har Elise och jag varit och handlat och ätit lite. Sen ikväll ska jag ev sitta ute med Liv. Imorgon ska vi göra en observation igen. Ska bli kul och se vad hon skriver denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0