16/3

 
Natten och kvällen har gått bra. Maten har kommit igång igen, så nu är hon fullmatad igen. Ul på hjärtat såg bra ut, man kunde inte se någon skillnad på trycket än, men där klippset satt såg det bra ut. Det läckte inget igenom så att säga. Det dröjer ytterligare några dagar innan man ser skillnad. Såret efter operationen såg bra ut, har bara läckt lite var men det var ingen fara.
 
Idag låg hon och tittade jättemycket igen på morgonen. Så härligt och se! 
Får se om hon slipper respiratorn igen om några dagar eller tidigare. Hon har nämligen börjat andas emot den igen och andas många andetag själv nu igen då hon mår bättre av att slippa ductusen. Sen som sagt läcker ju tuben också lite och det tycker hon inte om.
 
Idag ska vi ut och äta middag, för och fira att operationen gick bra och få lite egentid :)

Kommentarer
Postat av: Mamma till Eddie & Wilton

Det är ni värda gumman ha en bra kväll massa kramar

2013-03-16 @ 15:57:48
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Postat av: Mia Lundin (farmor till Liv)

Jag är så oerhört glad över allt positivt som skett med lilla Liv dom senaste dagarna. Och det gläder mig att läsa att ni ska gå ut och äta middag. Det behöver ni och det är väldigt viktigt att ni inte glömmer bort varandra. Det är så lätt hänt när det är så mycket runt om er just nu.Ni behöver mycket kvalitetstid på tu man hand.Sköt om er. Kram. PS. pussa lillan från mig.

2013-03-16 @ 18:50:09
Postat av: Mia Lundin (farmor till Liv)

Det gläder mig att det gått så bra för lilla Liv. Och jag blir väldigt glad när jag läser att ni ska gå ut och äta middag. Det är väldigt viktigt att ni inte glömmer bort varandra. Det är nog lätt hänt när ni har så mycket runt omkring er just nu.Och ni är verkligen värda all den kvalitetstid ni kan få. Var rädda om varandra. Och pussa lillan från mig. KRAMAR.

Svar: Jo det var så vi också tänkte...det ska vi göra ;) kram
Jill Lundin

2013-03-16 @ 19:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0