13/7-14/7 lördag-söndag

 
Så nu ha helgen också gått. Fint väder har det varit och Elise ha badat i poolen här hemma. Fick besök av mormor och morfar igår och det busades för fulla muggar. Chrille och farfar sjösatte båten igår, får se om man hinner med och åka någon tur i den i sommar, jag hoppas att jag hinner göra det iallafall. 
 
Sen igår eftermiddag har Liv varit utan syrgasen helt utan problem. Så duktig hon är lilla tjejen! :) Får se hur länge hon klarar det men förhoppningsvis så går det bra och att hon inte kommer behöva den mera. Ev att hon kan behöva när vi åker bil då hon lätt blir ihopsjunken och får svårare att andas då. 
 
Jaha igår åkte man på en förkylning som kom från ingenstans känns de som, bara inte Liv får den med. Än så länge verkar de som att hon klarat sig ifrån den. Matningen har väl blivit något bättre men inte riktigt som innan. Vichyvattnet verka hjälpa lite iallafall.

Kommentarer
Postat av: Therese olivers mamma

Hej! Åh jag vill bara skriva å skicka lite styrka till er! Som ni har fått kämpa och jobba på länge nu. Vet ju själv hur man längtade till allt det där normala som det är meningen att det ska vara. Jag följer bloggen och hejar på er! Ni är jätteduktiga och starka!glöm inte det! All lycka till och jag längtar efter en ny uppdatering så man vet vad som händer. Stora kramar från Therese, Jimmy och Oliver

Svar: Hej! Vad kul att du hittat hit och följer oss! Ja tyvärr hinner man ju inte uppdater så ofta när Elise är hemma och man hittar på en massa annat om dagarna men sen ärman där i vardagslivet igen och hinner med och skriva lite oftare...glömde fråga om ditt nummer eller mail sist vi träffades kan ju var kul och hålla kontakten även fast vi säkert kommer att ses på dem där träffarna sen..förresten hur går det för er annars? .kramar tillbaka från oss
Jill Lundin

2013-07-20 @ 10:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0