Tisdag 10/12

Idag har jag tagit tag i och griljerat julskinkan äntligen jag köpte för ett tag sen. Den var jättefin, inte mycket fett alls och jättegod. Blir säkert att man köper en till innan julafton. 

Idag har jag annars tagit det mest lugnt. Idag när jag hämtade Elise på dagis ville hon inte åka hem. Funderar på att ha henne kanske lite längre på dagis imon eller torsdag ev och passa på att åka till stan kanske. Så får hon lite mer tid med hennes kompisar och så kan Chrille hämta henne kanske. 

Ikväll har Liv legat på mage och tränat och har börjat rulla mer och mer från mage till rygg och tvärtom. Hon har även börjat ta sig runt i en ting med hjälp av händerna. Så roligt och se :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0