Onsdag torsdag

Onsdag 

Idag var vi hemma och tvättade. Var iväg och handlade med en runda. Har suttit och fixat lite med presenterna till gudföräldrarna men dem är inte klara än. 

Har fixat juklapparna till middagen på juldagen hos farmor Mia och Dan. Dem har bjudit oss på knytkalas, som vi alltid brukar ha vid jul antingen hos dem eller hos oss. 

I år har vi även bestämt att vi bara ska köpa julklappar till barnen och sen en lottad person och det är dem jag fixat åt mig och Chrille. Sen att det blev juldagen är för att Mia jobbar julafton tyvärr. 

Torsdag

Idag hade jag fixat på dagis så att Elise skulle vara där lite längre och att Chrille skulle hämta henne. Detta för att Liv och  jag skulle iväg på stan och handla lite. Vi började på modehuset. Där blev det en eltandborste till mig och en julklapp till Elise. 

Därefter blev det bahaus fär jag bytte en lampa. Sen vidare för att köpa en julklapp säger inte vart då den som ska få den läser detta säkert. Sen var det dags för en biltvätt med innan vi åkte hem. 

Var skönt och kunna laga mat i godan ro hemma innan Elise och Chrille kom hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0