Onsdag-fredag 21/8-23/8

 
Onsdag-fredag
 
I onsdags beslutade jag mig för och sluta och räkna på vad Liv äter, då detta har blivit som en vana svår att bli av med. Vad glad jag var att jag gjorde det. Nu efter några dagar känns det jätteskönt o slippa och ha den pressen. Hoppas bara hon gått upp som hon ska till måndag. Men det ha hon förhoppningsvis, har ju fått i henne lite gröt i onsdags och igår. 
 
Har tagit det lugnt annars här hemma och Livs förkylning har blivit bättre men inte helt 100 än. Ha inte blivit något blå om läpparna mer, vilket är skönt. Ha fått hem papper om röntgen med och hon ska dit redan på måndag. Bajseriet går det också jättebra med. Nu bajsar hon regelbundet, vilket också är skönt att det kommit igång som det ska.
 
Vad kan jag mer berätta?! Jo, Liv är så duktig. Hon har blivit jättestark i nacken och lyfter den  högt när hon ligger på magen och kan hålla den där ganska länge. Hon har även börjat ge mer och mer gensvar är man tittar på henne och skrattar jätte mycket åt en, så härligt! : )

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, jag blir alldeles tårögd! Vilka fantastiska framsteg hon gör! :-)

2013-08-24 @ 12:33:04
Postat av: Sanna

Hej! Hittade din blogg inne på familjeliv. Mitt barn föddes också för tidigt, i v 26+1 i januari,men det känns skönt att läsa om något man själv varit med om. Mycket känslor som bubblar upp när man läser. Känns bra att hitta någon som delar det man varit med om. Mvh sanna

Svar: Så skönt och höra att du hittat hit...mmm vet hur det är letade också som en galning i början efter att läs om ågon annan som varit/är i samma situation...kram och lycka till! :)
Jill Lundin

2013-08-28 @ 21:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0