27/8-31/8

 
Tisdag-lördag
 
I onsdags så var jag och Liv och fikade med Emma och Wilton på stan. Handlade lite kläder med och en present till chrille då han fyller år snart. Vi pratade en massa och hade trevligt. Wilton tyckte om Livs strumpor och Liv satt och smålog åt honom. :) 
 
Tisdag, torsdag och igår gick fort även fast jag inte gjorde så mycket som vanligt. Har börjat med en smakportion gröt en gång om dagen nu och det går bra ibland och ibland inte. Hennes mage börjar ha kommit igång på riktigt nu efter vi slutat med alla medicinerna så nu får jag börja minska magmedicinen och se hur det går om inte får jag öka igen. Hade en känslokollaps i torsdags då Liv inte alls ville som jag, då blev det helt enkelt för mycket för mig. Efter lite prat med chrille både på kvällen och på fredagen kändes allt bättre igen. chrille skulle försöka och börja mata lite igen och avlasta mig lite, då det är det som tär mest på en, att det helt enkelt inte går ibland. 
 
Idag åkte vi iväg till morfar och mormor då Elise ska sova där i helgen. Var tänkt att vi skulle ha gått på barnens dag men med tanke på att det var lite dåligt väder åkte vi direkt hem till dem. Mormor var tyvärr inte hemma då hon ligger på sjukhuset just nu. Efter lunch åkte vi hem och Elise och morfar gav sig iväg till stan iallafall. Ringde på kvällen och frågade hur det hade gått. Det hade gått bra. Hon hade åkt karuseller och ätit glass och haft roligt.

Kommentarer
Postat av: Emma Mamma till Eddie & Wilton

Ja vi hade jätte trevligt men förstår din kollaps jag såg ditt kämpande och tänkte hela tiden hur orkar hon du är stark gumman :0)
Och som jag sa vid lilla incidenten på cafet vid såna tillfällen skulle ni verkligen behöva en hjälpande hand :0)

Svar: Tack för stödet gumman... Ibland är det så att det helt enkelt blir för mycket :)
Jill Lundin

2013-09-04 @ 17:23:57
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0